NET3D

ثبت نام

آموزش ها - دی 23, 1400

اسلایسر آنلاین بدون نیاز به نصب

اسلایسر آنلاین بدون نیاز به نصب

اسلایسر آنلاین بدون نیاز به نصب: خب  همه ی ما اهمیت نرم افزار های اسلایسر رو میدونیم و باهاش تقریبا آشنا هستیم میتونید در آموزش های سایت net3d در موردش بیشتر بخونید و در این مقاله که مکاران عزیز تهیه کردند میتونید در مورد انواع نرم افزار ها بخونید .

خب حالا ممکنه یک روزی سیستم ما مشکلی براش پیش بیاد یا نتونیم نرم افزاری نصب کنیم یا اصلا کامپیوتر دم دست نداریم خب با موبایلتون هم میتونید اسلایس کنید یا اینکه اصلا میخواید یک تجربه جدید در اسلایس کردن داشته باشید و میتونه هیجان انگیز باشه.

خب بهتون پیشنهاد میکنم این مقاله رو دنبال کنید تا باهم به یک نرم افزار اسلایسر آنلاین جالب با کلی تنظیمات مختلف سری بزنیم.

نرم افزار اسلایسر آنلاین ICESL

این نرم افزار در بستر آنلاین وب قرار داره و با وارد شدن به سایتش و آپلود فایل STL میتونید کلی تنظیمات برای اسلایس کردن داشته باشید

آدرس وبسایتش : https://icesl.loria.fr

بعد از ورود به سایت دو گزینه دانلود و آنلاین پیش روی شما هست که خب میتونید هر گزینه رو انتخاب کنید

نرم افزار اسلایسر رایگان آنلاین

 

بعد از ورود به قسمت آنلاین اسلایسر میتونید از گزینه ها ی لود فایل STL و فایل تنظیمات استفاده کنید یا دستی تنظیم کنید

اسلایسر آنلاین بدون نیاز به نصب

این نرم افزار آنلاین کلی تنظیمات جالب داره حتی میتونید در هر ایه تنظیمات مختلفی انجام بدید که به شما کنترل بیشتری میده خیلی استفاده ازش راحته و کلا تجربه جالبی میتونه براتون باشه و همینکه اگر روزی مشکلی برای سیستمتون پیش اومد یا سیستم دم دست نبود میتونید به راحتی آنلاین به این نرم افزار اسلایر وصل بشید .

اسلایسر آنلاین بدون نیاز به نصب

در هر بخش و مرحله قطعه میتونید شرایط مختلف رو تنظیم کنید و محدودیتی نداره همینطور این اسلایسر به شما امکان میده که در هر لایه تنظیمات مختلفی و شرایط مختلفی رو تنظیم کنید

ازش لذت ببرید

 

بایگانی تاریخ خورشیدی

دسته‌ها

مشاهده بلاگ

نوشته های مرتبط

No posts found