NET3D

ثبت نام

آموزش ها - بهمن 23, 1401

انتخاب هوش مصنوعی chatgpt چه فیلامنت پرینتر سه بعدی هست ؟

انتخاب هوش مصنوعی chatgpt چه فیلامنت پرینتر سه بعدی هست ؟

سلام در این قسمت اومدیم با بررسی کنیم انتخاب هوش مصنوعی chatgpt چه فیلامنت پرینتر سه بعدی هست ؟ شما میتونید از لینک زیر پست مربوط به معرفی این هوش مصنوعی رو مشاهده کنید

https://net3d.ir/معرفی-chatgpt/

 

انتخاب هوش مصنوعی chatgpt چه فیلامنت پرینتر سه بعدی هست ؟

 

نظر chatgpt راجع به فیلامنت پرینتر سه بعدی

به عنوان اولین سوال فیلامنت خوب چه فیلامنتی هست ؟ 
و این هوش مصنوعی فوق العاده در زمان خیلی کوتاهی شروع به جواب دادن میکنه و میگه : فیلامنت خوب برای پرینتر سه بعدی باید با کیفیت ، دقت ، اطمینان و عملکرد خوب تولید شده باشد . مهم است که دارای خصوصیات مورد نیاز برای استفاده با پرینتر سه بعدی باشد . مانند شکل ، شدت ، مقاومت و بدون خطا عمل کند به همین دلیل انتخاب محصول با کیفیت بالا ، اهمییت دارد . 

 

فیلامنت پرینتر سه بعدی خوب چه فیلامنتی است ؟


ازش میپرسم چه متریالی مناسب است ؟ 
در جواب میگه : متریال های ABS ,PLA , PETG , NYLON , TPU مورد استفاده قرار میگیرند ( البته همونطور که میدونید متریال های بیشتری وجود دارد اما این هوش مصنوعی همین چندتا رو به عنوان شناخته شده ترین ها معرفی میکنه و البته گاهی جمله بندی هاش در فارسی زیاد خوب نیست چون تازگی ها فارسی یاد گرفته . خب ادامه میدیم . )  میگه باید نسبت به هر نیاز و خصوصیات قطعه خروجی ، انتخاب فیلامنت با متریال مناسب و خصوصیات مناسب دقت کنیم . و البته به یک سری از پارمتر ها هم اشاره میکنه مثل دقت خروجی قطعه ، قابلیت پولیش ، استحکام و مقاومت ، وزن و رنگ که نسبت به این پارامتر ها انتخاب متریال مناسب صورت میگیره . توضیحات جالبی داد ، درسته که کمی در جمله بندی و انتخاب بعضی واژه ها ضعیف عمل میکنه اما منظور رو میرسونه .

 

انتخاب فیلامنت پرینتر سه بعدی

 
ازش پرسیدم اگر بخوای فقط یک متریال خوب بگی کدومه ؟ 
میگه بدیهی است که بهترین متریال برای فیلامنت پرینتر سه بعدی همچون پلاستیک های PLA  و ABS  هستند . 

 

chatgpt فقط یک نوع انتخاب فیلامنت پرینتر سه بعدی


ازش خواستم فقط یکی رو انتخاب کنه . 
در جواب اون ABS رو انتخاب کرد و میگه اگر فقط یک متریال میخواهید اون ABS  که نام کاملش رو هم میگه . 

توضیح chatgpt راجع به فیلامنت ABS

 

 

فیلامنت پلی کربنات توضیح از CHATGPT


در ادامه ازش پرسیدم فیلامنت پلی کربنات چطور است ؟ 
اون توضیح میده فیلامنت پلی کربنات (PC) یک متریال پلاستیکی پایدار با ویژگی های بالا برای تولید کالا های سه بعدی میباشد . این متریال دارای مشخصاتی مثل استحکام و مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت دارد و طول عمر این متریال هم بالاست . ازش میپرسم درصد جذب رطوبتش چطوره ؟ 
میگه فیلامنت پلی کربنات عموما دارای نرخ جذب رطوبت خیلی کمی است در حدود 0.2 تا 0.4 درصد (دوصدم تا چهار صدم درصد )  و باعث کاهش تنش و حفظ و ثبات در طول چاپ میباشد .

 

انتخاب فیلامنت پرینتر سه بعدی پلی کربنات

 
بعدش هم بهش گفتم میخوام فیلامنت پلی کربنات رو به بازار معرفی کنم که یکسری توضیحات راجع به روش های معرفی و بازاریابی بهم میده .  
بله دوستان در NET3D قراره در روز های آینده فیلامنت پلی کربنات هم علاوه بر ABS که سالهاست داریم تولید میکنیم پلی کربنات هم تولیدش استارت بخوره و امیدواریم با حمایت شما عزیزان این متریال رو هم برای اولین بار در ایران تولید کنیم . 
منتظر قسمت بعدی از NET3D باشید در قسمت آینده میخوایم در مورد آینده کسب و کار پرینتر سه بعدی با این هوش مصنوعی قدرتمند صحبت کنیم .

 

 

همچنین شما میتونید در فروشگاه فیلامنت NET3D از موجود شدن فیلامنت پلی کربنات اطلاع پیدا کنید آدرس فروشگاه https://net3d.ir/shop/ 

و اگر علاقه مند به چت با هوش مصنوعی بودید میتونید در مقاله قبلی طریقه استفاده از این هوش مصنوعی رو بخوانید و از سایت https://openai.com/ استفاده کنید .

مقاله بعدی راجع به آینده پرینتر سه بعدی میباشد .

بایگانی تاریخ خورشیدی

دسته‌ها

مشاهده بلاگ

نوشته های مرتبط

فایلهای ابزارهای کاربردی - فایلهای اسباب بازی و فیجت و کودکان - فایلهای طراحی شده ایرانیان - مرداد 23, 1402

فایل سه بعدی کوادکوپتر

فایل سه بعدی کوادکوپتر طراحی تمام اجزای کوادکوپتر توسط تیم سارام کمپانی برای چاپ سه بعدی فایل نیاز به برسی کامل دارد قبل…

ادامه مطلب...

0 اشتراک گذاری

فایلهای جانبی موبایل و لوازم دیجیتال - فایلهای طراحی شده ایرانیان - مرداد 23, 1402

فایل سه بعدی کاور موبایل not 10 s

فایل سه بعدی کاور موبایل not 10 s کاور موبایل گوشی نوت 10 اس طراحی شده توسط تیم سارام کمپانی ارتباط با مشاور تیم سارام کمپانی :…

ادامه مطلب...

0 اشتراک گذاری